2008/06/19

#3

نظر به برگزاری مسابقات جام ملتهای اروپا و اهمیت بی حد و اندازه گزارشگری اینجانب در یک حرکت بی سابقه اقدام به گزارش اوضاع مملکت مینمایم باشد تا بزودی عادل فردوسی پور وابسته را سر و ته بنمائیم انشالله تعالی !

چه میکنه تیم ایران تو این ایران ! آقا چه میکنه !

هم اکنون در زمین ایران هر کی هرچی دستشه بستشه ! چمن زمین از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است و چندتا گاو دارند توی آن میچرند ! بازیکنان به نشانه وحدت و انسجام ملی درحالیکه عکس فاطی توی دست همه شان است آقا این اونو افشا میکنه اون اینو افشا میکنه ! اون فیلمبرداری میکنه این فیلمبرداری میکنه ! اون بازداشت میکنه این بازداشت میکنه ! اون بکن این بکن ! (خیلی شماها بی ادبید بخدا !)

تیم ایران درحالی پا به این مسابقه گذاشته که یک اردوی آمادگی کامل را در لبنان و فلسطین پشت سر گذاشته و یک جنگ ۳۳ روزه و یک انتخابات رقابتی را هم بعنوان بازی تدارکاتی انجام داده است ! در زمین مقابل تیم ایران هیچ تیمی قرار ندارد ولی سرمربی تیم ایران میگوید غلط کردید تیم دشمن فرضی در زمین مقابل قرار دارد ولی شماها نمیبینید چونکه کورید ! احتمال دارد که او راست بگوید چون در بازی قبلی هم ما هیچ تیمی را نمیدیدیم ولی بعداً دانشجوهای تربیت معلم را دیدیم که همه شان زخم معده گرفته بودند ! روزنامه کیهان ورزشی که اتفاقاً خیلی هم معتبر است نوشته آن زخم معده ای ها تماشاگرنماها بودند ! فدراسیون شوتبال به ریاست منوچهر متکی حضور هرگونه کاپیتان شوت و ملنگ را در تیم ایران بشدت تکذیب نموده است ! چلنگر که بطور همزمان میتواند ۸۲ زبان را به ۹۷ زبان دیگر ترجمه بکند در آخرین مصاحبه گفته والاّ ما که نفهمیدیم اینا به هم چی میگن !

بازی ایران از دقیقه ۹۷ شروع میشود و برمیگردد عقب ! در حال حاضر توپ زیر پای لاریجانی است ! لاریجانی قبلاً بازیکن تیم امنیت ملی بود ولی بعداً با یک قرارداد مجلس میلیون دلاری به تیم قم ملحق شد ! خیلیها معتقدند که او خوب برگردون میزند ولی کارشناسان میگویند او هیچوقت fair play بازی نمیکند چون دائم پشت بقیه بازیکنان را خالی مینماید !

یک شوت سرکش از لاریجانی طاق دک و پوز حداد عادل را پائین می آورد و او را از نیمکت رهبری تیم به رختکن میفرستد ! سرمربی میگوید توی دروازه توی دروازه ! چه میکنه (!) این لاریجانی ! ای بر پدر خانوم باز در زنجان لعنت ! کاپیتان تیم ایران که بطور همزمان کاپیتان بقیه تیمهای جهان هم هست هر بار که شوت میزند قیمت بلیط ورزشگاه گران میشود بعد اوپک باید برای ارزان شدن بلیط جلسه اضطراری بگذارد و جالب اینست که خودش هم میرود در جلسه شرکت میکند ! تیم ایران فقط یک عیب خیلی کوچک دارد آنهم اینکه هیچ حسنی ندارد ! احتمالاً ایراد از کاپیتان قبلی است ! بعضیها هم معتقدند که ایراد از سرمربی تاج دار قبلی است ! اگر راست میگفت بجای این قرتی بازیها و ورزشگاه میرفت تانک میساخت که خیلی بیشتر بکار ما می آید ! مزدور وابسته جهانخوار ! بازم ای بر پدر هرچی سردار خانوم باز لعنت !

نظم ورزشگاه بسیار مثال زدنی است اینطوری که انتظامات ورزشگاه میرود همه را به زور برای تماشا می آورد بعد هرکی تیم را تشویق نکند خشتکش را میکشد سرش ! حاج رضائی میگوید اینطوری تیم خیلی روحیه میگیرد ! تماشاگران این بازی همگی فقط برای تشویق یک تیم آمده اند و با لباسهای یکدست سیاه تا آخر بازی هی سینه میزنند هی گریه میکنند !

تیم ایران چندتا بازیکن خارجی هم دارد که البته همگی غیر از کشور خودشان تابعیت ایران را هم دارند و اصلاً به کسی چه مربوطه که تابعیت کجا را دارند ! حالا که اینطوریه وسط بازی میرویم راهپیمائی ! داور وسط خودش عراقی است ولی چون ته فامیلی اش میشود همان داهات کاپیتان ایران پس اشکالی ندارد ! چنانچه کسی کارت قرمز بگیرد تا پس فردا خبر خودکشی اش همه جا پخش میشود ! فتائی میگوید این داور بجز کارت قرمز کارت هیچ رنگ دیگری ندارد که نشاندهنده قاطعیت داور است ! به همین جهت تعدادی از تماشاگرنماها هی میگویند داور شیر سماور !

این گزارش در شبهای آینده بشدت ادامه دارد لطفاْ به گیرنده هایتان بیخود دست نزنید !