2008/09/03

#190

* در راستای عرضه مرورگر اینترنتی "کروم" توسط شرکت گوگل

اینک ضمن فجایغ غزه و با کمال افتخار جمهوری اسلامی نیز عرضه میکند :

مژده مژده : نسخه رقابتی "محمود اکسپلورر" به بازار آمد !

مراحل آزمایشی این مرورگر در فتوشاپ با موفقیت به پایان رسید که تصاویرش را همه مان دیدیم و خندیدیم !

مشخصات این مرورگر به این شرح است :

  1. هماهنگ با سرعت اینترنت موجود در ایران بر مبنای نیم کیلو بایت در ساعت جوری که هر کاربر تنها ظرف سه هفته بتواند برای خودش یک نام کاربری بسازد !
  2. این برنامه از همان بدو ارائه فیلتر میباشد ! برای توضیحات بیشتر لطفاً به لینک فتوشاپ موجود در صفحه مراجعه کنید !
  3. ساعات کار این نرم افزار تا پایان ماه مبارک از افطار تا سحر بوده و استفاده از آن در غیر از ساعات فوق موجب ابطال روزه میگردد !
  4. با عرضه این مرورگر اسرائیل دوباره محکوم به شکست شد و بقیه دشمنان نیز به نشانه یاس و ناامیدی سه تا ناو دیگر بردند سواحل لبنان !
  5. نسخه 2/آقا/X این برنامه قابلیت چت مستقیم با القاعده را نیز دارد اینطوری که روی عکس سید حسن کلیک میکنید صدای آقا از داخل اسپیکر میفرماید بله کاری داشتید ؟!
  6. وب کم های اختصاصی عتبات عالیات نیز به این برنامه متصل بوده و بطور زنده و مستقیم به همه نشان میدهد که چرا دیپلمات آزاده خوش آمدی خوش آمدی !
  7. مراجع عظام برای حمایت از این مرورگر ساعتها را نیم ساعت دیگر کشیدند عقب و با صدور بیانیه ای پاندول ساعت را نیز محکوم کردند !
  8. سرور این برنامه از طریق فیبر نوری و ذرات بنیادین و مونوریل و بقیه چیزهائی که برای اولین بار بدست متخصصین داخلی در چین کشف و اختراع گردیده است داخل چاه جمکران میباشد !
  9. برای محافظت از این اکسپلورر ، اکسپکتورانت به عنوان آنتی ویروس تعبیه شده است که از این به بعد به آن میگویند اکسپکتلورر !
  10. دانشگاه آکسفورد هرگونه پشتیبانی افتخاری از این محصول را تکذیب کرد !