دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2010/06/23

#762

آقای کدیور؛ این شعارو دقیقاً تو کدوم خیابون شنیدی؟!


نظر به اینجا و اونجا و چند جای دیگه و اینکه کدیور گفته "مردم در خیابان شعار می‌دادند هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران" و چشم خواهری نظر به اینکه کدیور هنوز به امامت نرسیده می‌شود بدون دریافت فحش خواهر مادر ازش انتقاد کرد تعدادی از جاهائیکه که احتمالاً فقط کدیور شنیده هم غزه هم لبنان ولی هیچکی دیگه نشنیده را در زیر می‌آوریم :

Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.