دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2010/06/11

#750

اتفاقاً اگر مجوز می‌دادید نمی‌اومدیم راهپیمائی !


در راستای اینکه علی الحساب بالاترین چیز شده و دنباله هم چیز شده و چون فردا ۲۲ خرداد است و ما دلمان می‌خواهد همه چیز به هم ربط داشته باشد لذا از طرف خودمان احتمال می‌دهیم عنقریب خودنویس و فیس بوک و روزآنلاین و شب آفلاین و غیره هم جیز بشوند و بلکه یهو دیدی تا پس فردا همچی کانکت که بشوی زرتی صفحه اول کیهان عین بختک باز بشود و نیز در راستای اینکه در همین راستاهای بالا خصوصاً ربط دادن همه چیز بهم دلمان نمیخواهد ولی خوش داریم که تمام سایت‌های وابسته به موسوی و کروبی هم دیروز تا حالا چیز و جیز با هم شده باشند و این بیانیه‌ها تمامش چیزی بوده باشد و ..... (اصلاً چی می‌خواستم بگم اینجوری شد ؟ بخدا یادم رفت !) ..... در هر صورت در راستای اینکه ما یک چیزی می‌خواستیم بگوئیم که یادمان رفت فعلاً تا دوباره یادمان نرفته یک چیز دیگر می‌گوئیم:

Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.