دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2010/06/07

#740

آقای کیهان! اتفاقاً با همین وبلاگ فکسنی چشم تو را درآوردم !

نظر به آنجا که کیهان طی یک اقدام محیر العقول توانست از ترکیب دوتا از مطالب صفحه خودم و یکی از نوشته‌هایم در همین خودنویس و سه تا از کامنت‌های بالاترین و هفت تا کامنت صفحه خودم و دوتا کامنت فیس‌بوکم و چندتا کامنت بازم همین خودنویس در مجموع یک مطلب تولید بکند و ببندد به خیک ما بعنوان نویسنده‌ی همان مطلب در اینجا ضمن تبریک سازنده به حسین شوش چندتا سوال برایمان پیش آمد که اگر ایشان و هیئت همراه به یکیش هم جواب بدهد کلاهمان را می‌اندازیم تا بیخ روی سر کچلش!


Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.