دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2010/06/06

#737

جمعه شب تکبیر یادت نره؛ نخواستی برو پشت بوم بگو قرمزته؛ فقط برو!

جمع بندی گفته‌های مربوط به چهارده خرداد و ذهنیات من :

۱. بالاترین نقش خاصی در اطلاع رسانی ندارد: دارد پدرجان، دارد. اگر نداشت تلویزیون جمهوری اسلامی تا حالا صدتا برنامه نساخته بود هی زرت و زرت در بیست و سی بشیند بالاترین را خراب بکند. کیهان هم به بابا مهدی یحیی نژاد نمی‌گفت یعقوب نزول خور!
۲. سایتها و وبلاگهای ی ما فقط در فضای مجازی قابلیت دارند : نه پدرجان در فضای کهکشان راه شیری هم قابلیت دارند . اگر نداشت جمهوری اسلامی اینهمه پول خرج فیلترینگ نمی‌کرد. می‌رفت ساندیس می‌داد که به اجتماعات خودجوش.
Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.