دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2010/05/11

#714

آقای رهبری! هاشمی "موضع"‌اش را نشان داد، ديدی ؟!


از آنجا که رهبري خيلي علاقه دارد موضع همه را ببيند و همه هم اتفاقاً تا پا بدهد موضع خودشان را فوري به رهبري نشان مي‌دهند ولي ظاهراً کسي که به ديدن موضع يک غول بيابوني عين فيروزآبادي عادت داشته باشد موضع بقيه را درست نمي‌بيند، در اينجا ما ضمن پيشنهاد تأسيس يک واحد جزيره‌ي لختي‌ها براي کم کردن زحمت رهبري و ديدن موضع همه بطور يکجا تعدادي از موارد ديگر پيشنهادي خودمان را اينجا مي‌آوريم:
Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.