دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2010/03/24

#697

مسیح‌جان! حالا اون ایمیل خواهر ندا رو بفرست برای خودش!
.

البته ما امروز همین چند ساعت پیش گفتیم که نازنین مادر ندا هیچ نیازی به وکیل و وصی ندارد به همین مناسبت حالا که ایشان با BBC مصاحبه و تاکید کرده که اگر ندا شهید نمی‌شد با ماکان ازدواج کرده بود و نیز خواهر ندا نیز در همان مصاحبه گفته «من می توانم متن ایمیلم را برای شما بفرستم تا ببینید که ادعای این سایت ها صحت ندارد» لذا اینجا رو داشته باش :
Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.