دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2010/01/21

#634

تقویم سبز (۱۲) ، پنجشنبه ، ۰۱/۱۱/۱۳۸۸
.
رهبر خوب اونیه که شب زود جیش کنه بخوابه!
.

در جمهوری اسلامی عموماً هر کسی صبح زودتر از خواب بیدار بشود همان تا آخر وقت رهبر است، هرچی بگوید همان درست است. این موضوع از دوجا بغرنج است: یکی اینکه تریاک نمی‌گذارد آدم صبح زود بیدار بشود و برای همین همه از ظهر به بعد می‌افتند به زرت و پرت. مثلاً همین نماز جمعه. و یکی دیگر هم اینکه ویاگرا نمی‌گذارد آدم شب زود جیش بکند بخوابد چون حد فاصل جیش و خواب باید یک کمی هم تیوب باد بزند.....
Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.