دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2009/12/29

#621

تقويم سبز (۶) ، سه شنبه ۰۸/۱۰/۱۳۸۸
.
خوش دارم ببينم فردا چند نفر مي تونيد جمع كنيد !
.

كيهان امروز گفت فردا ميليون‌ها نفر بطور خودجوش با اتوبوس در ميدان انقلاب بطور محكم مشت خواهند زد. به همين مناسبت شركت واحد تهران و حومه كه اتفاقاً اين حومه‌اش خيلي مهم است از عموم آحاد ملت هميشه خودجوش كه بعضي‌شان غير از جوش زگيل هم دارند خواست تا براي تجمع در تهران در ورامين جمع بشوند ........
Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.