دفتر طنزیم و نشت آثار علیرضا رضائی Alireza Rezaei

تو در بنگاه مردم می‌فریبی منم بالای منبر این به اون در

2009/12/22

#607

خودنويس ، تقويم سبز (2) ، سه شنبه 01/10/1388
.
عين اين است كه توی خر قلكی سكه بيندازی سوار نشوی!
.

احمدي‌نژاد كه ديروز توي كيهان مورد استقبال ميليون‌ها نفر قرار گرفته بود امروز توي شيراز توسط هيئت همراه استقبال شد. اين در حالي بود كه طبق آمار و نمودارهاي موجود در وزارت خارجه (اين تهي‌ها مال دولتهاي قبلي است) وي در زمان انتخابات يك‌تنه توانسته بود از همين شيراز بيش از يك و نيم ميليون رأي بياورد. حالا چرا اينجوري است احتمالاً سند داريم كه توطئه‌اي چيزي باشد ليكن به اعتقاد مورخ خودنويس، چنان‌چه يك و نيم ميليون نفر به يكي رأي بدهند ولي هزارتاي همان‌ها استقبالش نروند عين اين مي‌ماند كه توي اين خر قلكي پارك‌ها سكه بيندازي بعد خره همينطوري براي خودش هينـّه هينـّه آهنگ بزند سوارش نشوي! ..... ادامه .....
Share
‹
›
Home
View web version
Powered by Blogger.